Kettlebell je cvičební pomůcka, která má blízko k činkám. Hodí se nejen pro silový a dynamický trénink, ale i pro kondiční cvičení. Své místo má toto nářadí i v rehabilitaci. Cvičení s kettlebellem je dokonale univerzální. Můžete s ním absolvovat lehkou rozcvičku, ale i dát si pořádně „do těla“. Perfektně s ním posílíte svalstvo, ale dá vám šanci i na získání pružnosti a vytrvalosti. Při podobném cviku s kettleballem zapojíte více svalových skup ......
Kettlebell je cvičební pomůcka, která má blízko k činkám. Hodí se nejen pro silový a dynamický trénink, ale i pro kondiční cvičení. Své místo má toto nářadí i v rehabilitaci. Cvičení s kettlebellem je dokonale univerzální. Můžete s ním absolvovat le ......

Kettlebell je cvičební pomůcka, která má blízko k činkám. Hodí se nejen pro silový a dynamický trénink, ale i pro kondiční cvičení. Své místo má toto nářadí i v rehabilitaci.

Cvičení s kettlebellem je dokonale univerzální. Můžete s ním absolvovat lehkou rozcvičku, ale i dát si pořádně „do těla“. Perfektně s ním posílíte svalstvo, ale dá vám šanci i na získání pružnosti a vytrvalosti. Při podobném cviku s kettleballem zapojíte více svalových skupin než s činkou.

S kettlebellem může cvičit i drobná žena, pak postačí menší váha. Dámy určitě potěší, že se s ním i oproti činkám efektivněji hubne. Cvičení je vhodné i pro sportovce bez zkušeností. Také kettlebell pro začátečníky by měl být spíše lehčí klidně od 4 - 6 kg.

Zobrazit více
Zobrazit méně

Sestavte si malé domácí fitness

Sestavte si malé domácí fitness

Také pandemie koronaviru významně přispěla k tomu, že se řada lidí naučila obejít i bez profesionálů a začala více cvičit doma o samotě. Domácí fitness si může zařídit každý, využijete ho nejen během karantény. Jak na to? Které vybavení se vám může hodit?